reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adela Piatková

Adela Piatková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Bez názvu

Adela Piatková

Bez názvu

Ľudia sú zvláštni...nerozumiem im...Bohužiaľ, aj ja som len človek. Keby sme mohli mať všetko čo chceme, keby sme mohli rozumieť nepochopiteľnému, keby sme videli to čo je zahmlené, keby sme počuli nevyslovené, keby sa to dalo....asi by bol svet nudný... No ja aj tak neprestávam chcieť. Momentálne chcem (mimo iné) rozumieť. Chcem pochopiť, chcem vysvetlenie, chcem vedieť.

  • 13. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 308x
  • 1
Zas raz jedno klišé o šťastí...

Adela Piatková

Zas raz jedno klišé o šťastí...

Všetko je to o prístupe. Svet tvoria ľudia. Aké si to urobíme, také to budeme mať. Chcieť nestačí. Treba konať. Každý chce zmenu, každý sa sťažuje, nie všetci súhlasia. Protestujú, hodnotia, ohovárajú, komentujú, no nezisťujú. Všetci tí ľudia, ktorí tvoria svet, ľudia, ktorí svojím prístupom a svojimi reakciami vytvárajú svoj svet, môj svet, svet nás všetkých, sa nestarajú. Oni žijú vo „svojom“ svete. Veď predsa aký si ho urobia taký ho budú mať nie? Len málo z nich vníma, že ten ich svet ovplyvňuje môj svet. A môj svet ovplyvňuje váš svet. Každý tvorí svoj život, ako nám klišé tvrdí: každý je tvorcom vlastného šťastia.

  • 30. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 600x
  • 4
Mal to byť milý príbeh...

Adela Piatková

Mal to byť milý príbeh...

Pôvodne som si sadla za počítač s nápadom, že napíšem nejaký milý príbeh. Ale nie vždy všetko vyjde podľa našich predstáv...

  • 4. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 144x
  • 3
Milovať neznamená mať rád...

Adela Piatková

Milovať neznamená mať rád...

Milovať znamená ísť životom toho koho máš rád...

  • 18. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 399x
  • 79
reklama
SkryťZatvoriť reklamu