reklama

Len pocit

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 

Ja mala som pocit, ten pocit bol len pocitom

Kým sa tu on neocitol.

Dal mi vedieť, že ten pocit,

Môže vlastne dobre skončiť.

Ja mala som pocit, ten pocit ma precitol

A ON sa viac neocitol.

A všetko stojí, a všetko padá

Ja vedela som mať rada.

A všetko stojí a všetko padá,

Kým mala som pocit, bola som rada.

Ja mala som pocit,

Ten pocit už však odkvitol.

Ja nemám viac pocitov....

Adela Piatková

Adela Piatková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu